Ver - weather - Yr.no

torsdag 21. oktober 2010

Bilder November 2008

Atlanterhavsvegen

Atlanterhavsvegen

Atlanterhavsvegen

Farstadbukta

Farstadbukta

Gaustadvågen

Bekker på fjorden

Helen-quilt 1

Helen-quilt 2

Bårsetfjellet fra Smøla

Flomstor dam

Havørn Smøla

Høstspinner

Høvika

Rikard-klipp

Kuling østom Solskjel

Lynskadd vindmølle Smøla

Polarsvømmesnipe Smøla

Skoddmåne

Kyrhaug fyr

Kvinand Sagvågen

Polarstjernen Edøyfjorden

Pram Vingsnesvatnet

Siland Mellandsvågen

Hurtigrute og hurtigbåt på leia

Tustna

Is og starr

Ærfugl Sagvågen

1 kommentar:

  1. Hei!

    Eg har akkurat starta ein diktblogg, og så var eg på utkikk etter eit bilete av ein pram til eit dikt (eigentleg meir ein korttekst). Så kom eg over dette fine biletet av pramen på Vingsnesvatnet, og så lurte eg på om det var mogeleg å få bruke det som illustrasjon på bloggen min?

    Adressen til bloggen min er:
    http://kanelski.blogspot.com/

    og teksten heiter "Vøle ein pram". Du kan nå meg på knutolad@online.no evt. leggje inn ein kommentar på bloggen min - eller du kan leggje inn eit svar her, så sjekker om nokre dagar.

    Elles finn eg mange vakre bilete her, frå delar av landet der eg sjølv ikkje er så godt kjend. Spanande!

    Venleg helsing
    Knut Olav Daasvatn

    SvarSlett